Fått nybyggnadskarta!

I förra veckan så fick jag äntligen ett mail med nybyggnadskartan.
Jag har nu mailat den till vår säljare på Hjältevadshus tillsammans med den placering som vi tänkt.

De får sedan rita in huset och garaget. Sedan är det bara ansöka om bygglov. Håller tummarna för att det inte ska vara några konstigheter.
Kommer trots allt ha huset 4meter ifrån tomtgränsen.
Och garaget 0,5 meter.

Detaljplanen är relativt innehållslös.

Utöver detta så stressar jag lite med garaget.
Vill verkligen ha det relativt färdigt innan huset kommer.
Just nu försöker jag fjäska för mina byggarkompisar att hjälpa mig gjuta grunden. Men de flesta har verkligen fullt upp.

Så jag hoppas verkligen jag kommer få hjälp, för det börjar dra ihop sig med tiden.

 
 

Kommentarer:

1 Tina Fransson:

Kul med husbygge ! Jag har precis byggt ett Älvsbyhus. Mvh Tina

Svar: Ja visst är det spännande!Får ta och kolla igenom din blogg lite också då =)
spirahundrasjuttiofem.blogg.se

2 Anonym:

Stort och rymligt garage!

3 Anonym:

/nyborg

Kommentera här: