Denna väntan

Var hos bankerna förra veckan för att se vem som kan komma med det bästa erbjudandet.
Just nu känns det faktiskt som att Swedbank verkar lättast att ha och göra med. Och där har både jag och min sambo våra konton i dagsläget.
Men denna väntan!
Att det ska behöva ta veckovis att få reda på ifall det är möjligt eller inte. Allting hänger egentligen på förhandsvärderingen.
Så jag hoppas vi får svar denna veckan.

Kommunen börjar bli lite otålig också då alla markerna är sålda... utom våran. Som bara är bokad!
Grannens hus kommer förövrigt imorgon. Och det blir ett likadant som vi kommer ha.

Såhär ser det ut hos honom;
 


Han ska slänga upp material på ovanvåningen innan taket kommer på.
 
 


Här står jag på våran mark

 

Kommentarer:

1 Nyborg:

Hej! Jag har letat och letat efter en verklighetsbild på Spira 175 men inte hittat någonstans. Vill du så knäpp ett kort på grannens hus när det kommit och skicka till min mail [email protected] det vore toppen.
Gällande värmepumpen ska jag svara dig imorgon då jag har mer tid och tillgång till datorn.
Jag håller med dig om att allt tar låååång tid. Vara fyra månader kvar för oss men känns som em evighet...

2 Nyborg:

Vi ska ha kupor till vårt hus så ta gärna kort på en sida med kupor om de har valt det.

Svar: Hej! Kul att du hittade hit. Ja det finns förvånansvärt lite bilder på Spira 175 vilket känns riktigt konstigt. Vi kommer ha kupa mot framsidan, och det vet jag att grannen också kommer ha. Så kommer absolut fixa bilder på det!
Ja kolla jättegärna upp det med värmepumpen.
Våran säljare rekommenderade oss till att sätta in luftvärmepump.
Men jag tänker att om man ändå gjuter plattan så vill man ha i slingorna.
spirahundrasjuttiofem.blogg.se

Kommentera här: